Borůvkové chia smoothie – pro technologické závisláky

Nejeden z nás tráví za monitormi všech možných zařízení pravidelně několik hodin denně. Taky jste postřehli, že se vám zhoršil zrak? Doplňte svým očím energii.

Díky vyššímu obsahu antokyanů, obsaženém v borůvkách, se vaše oči unavý později. Navíc mají vysoký obsah antioxidantů, čím snižují riziko rakoviny. Blahodární vliv mají i na mozkovou aktivitu a chia semínka vám dodají energii, proto si neváhejte připravit smoothie sebou i do práce nebo školy.

RECEPT NA 1 PORCI Borůvkového chia SMOOTHIE:

  •   1 banán
  • 40g borůvek
  • 50 ml rostlinného mléka
  • 1 – 2 lžičky chia semínek
  • pro milovníky sladkého lžičku medu nebo sirupu z agáve

POSTUP:

  • Oloupejte banán, nakrájejte na menší kousky
  • Pokud jste si koupili mražené borůvky, odměřte 1/2 hrnku a nechte je chvilku rozmrazit
  • Pro sladší chuť můžeme přidat ještě 1 lžíci medu
  • Všechny ingredience dohladka rozmixujeme
  • Přidáme 1 lžičku chia semínek a zamícháme

Přejeme vám dobrou chuť! 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *